MRN69 MRN69
369
BLOG

Małe zdziwienia: kryzys wiary w Putina i Rosję?

MRN69 MRN69 Rosja Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

Gdy w lipcu 2014 r. na ukraińską ziemię spadł malezyjski Boeing, wybuchł dziwny kryzys wiary w Putina i Rosję. Wcześniej przekonywano nas (jak widać od wczoraj, dość skutecznie), że Rosjanie starannie badali przyczyny Tragedii Smoleńskiej i że polskie wnioski oparte bodaj w 99% na dowodach, które "przeszły" (zwykle bardzo wolno) przez rosyjskie ręce są logiczne i spójne. I że w ogóle nonsensem jest nawet pomyśleć, że Rosjanie mogli przyczynić się do Tragedii lub mataczyć w jej badaniu.

Od tamtej pory trwa dziwna schizofrenia. O ile jest oczywiste, że malezyjski Boeing został zestrzelony rosyjską rakietą przez rosyjskich żołnierzy (chociaż Rosjanie dowodzą i twierdzą, że absolutnie nie), o tyle udział Rosjan w Tragedii Smoleńskiej jest wykluczony, a rosyjskie w swoim pochodzeniu dowody pozostają wiarygodne.

Najdziwniejsze dla mnie jest to, że nawet gdy już wiemy, że Rosjanie niezwykle niestarannie traktowali ciała ofiar i ich oględziny, to nadal trwa wiara w rosyjską rzetelność w procesie zbierania materiału dowodowego.

Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek...

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka