MRN69 MRN69
332
BLOG

Sądy: nieroztropne panny z opozycji...

MRN69 MRN69 Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Moim zdaniem, PiS już wygrał tę niewypowiedzianą przez siebie wojnę z sądami czy raczej z częścią środowiska sędziowskiego.

Wystarczy seria korzystnych dla istotnej większości obywateli wyroków "nowego" TK. Zwłaszcza na temat ustaw przyjętych w czasie rządów PO-PSL.

Dlatego większość społeczeństwa poprze PiS w wojnie z sądami.

Po prostu PiS łatwo skanalizuje gorycz ludzi przegranych w sądach.

Pod hasłem sanacji spolityzowanego sądownictwa i zgniłego wymiaru sprawiedliwości PiS wygra następne wybory i zgniecie pseudoopozycję.

I to wcale nie musi być w 2019 roku...

 

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka