MRN69 MRN69
1527
BLOG

Trybunał: dobra nocna zmiana!

MRN69 MRN69 Trybunał Konstytucyjny Obserwuj temat Obserwuj notkę 43

A jednak!

Prezydent podpisał nowe ustawy dotyczące Trybunału Konstytucyjnego, a te zostały już ogłoszone w "Dzienniku Ustaw". Czyli kluczowy przepis o przejęciu kierowania Trybunałem przez najstarszego stażem sędziego (podobno przez p. Przyłębską) wszedł w życie i już obowiązuje. Zgaduję, że rano p. Przyłębska zostanie powołana przez Prezydenta.

Ale...

Przypominam, że od 8:00 przed Trybunałem będzie zgromadzenie KOD. Będą zatem przepychanki przed Trybunałem i chyba także w Trybunale, gdy p. Biernat dowie się o nowej sytuacji prawnej. Wzorem ostatnich dni demonstranci będą przeszkadzać sędziom idącym lub jadącym do Trybunału. Z tej przyczyny dojdzie do stanowczej interwencji Policji.

A zatem za kilka godzin zobaczymy 365. odcinek opery mydlanej, w której p. Kijowski gra rolę odpowiedzialnego ojca-Polaka, a w przerwach p. Schetyna reklamuje nylonowe protezy zębów.

Z tęsknotą czekam na "Kevina" i "Potop" w Boże Narodzenie...

 

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka