MRN69 MRN69
207
BLOG

Mam marzenie: budzę się we wtorek rano i...

MRN69 MRN69 Polityka Obserwuj notkę 4

czytam w Salonie następującą wiadomośc z ostatniej chwili:

"Nocny atak na Sejm. GROM zlikwidował napastników, a wojsko zajęło lotnisko Chopina i najważniejsze obiekty w Warszawie. Liderzy opozycji aresztowani. Sędziowie SN i TK w areszcie domowym. Wałęsa poprosił o azyl w Berlinie [...]".

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka