MRN69 MRN69
471
BLOG

Szok! Generałowie są przeciw dyslokacji...

MRN69 MRN69 Wojsko Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Wiedziałem, że włączając TVN i Fakty narażam się na ekstremalne przeżycia.

I przeżyłem szok!

Przed chwilą usłyszałem, w materiale dotyczącym fali odejść czynnych generałów, że przyczyną ich odejścia jest niezgoda na zamiary "kierownictwa resortu" (czytaj: p. Macierewicza), w tym - uwaga! - na dyslokację oddziałów pancernych na wschód.

Uśmiechnąłem się dopiero po serii komentarzy byłych ministrów obrony narodowej narzekających na największą "karuzelę" zmian personalnych w Wojsku Polskim od 1989 roku (sic!). Za kadencji p. Macierewicza miało już odejść 26 generałów i około - uwaga! - 260 pułkowników.

Odetchnąłem.

Jeżeli właśnie oni tak narzekają, to znaczy, że jest dobrze.

Wreszcie! Tak trzymać!

P.S. Jeszcze a' propos wzorcowego podziału na warstwę informacyjną i komentarzową w Faktach. Ten "generalski" materiał zaczął się od wstępu prowadzącego o odejściu gen. Różańskiego, który - cytuję - jest jednym z "najlepiej ocenianych polskich generałów w NATO". I nic więcej, żadnego źródła ani podstawy tej "informacji".

Skąd oni to biorą?!?!

I co pech! Najlepiej oceniani w NATO polscy generałowie już tak mają, że przedwcześnie odchodzą albo na emeryturę, albo na wieczną wartę...

 

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo