MRN69 MRN69
161
BLOG

Małe zdziwienia (1)

MRN69 MRN69 Polityka Obserwuj notkę 2

Wszyscy mówią o poszukiwaniu kompromisu lub rozwiązania problemu.

Wszyscy mają rozmawiać przy okrągłym stole.

Dziwne...

PiS będzie udawać przed zagranicą.

Opozycja będzie udawać przed Polakami.

Kukiz nie będzie udawać, ale i tak nie osiągnie nic więcej niż tylko jakiś wzrost popularności...

Jeszcze dziwniejsze jest to, że tylko PiS tak naprawdę chce, może zawrzeć i realnie potrzebuje kompromisu.

Opozycja ma tylko jeden problem: większościowy rząd PiS.

I tak naprawdę bardzo chce, może i realnie potrzebuje go ostatecznie rozwiązać.

Za to Kukiz bardzo chce tylko JOW-ów, których bardzo nie może i bardzo nie potrzebuje.

Jak oni wszyscy mają znaleźć, skoro każdy szuka czegoś zupełnie innego?!

 

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka