MRN69 MRN69
259
BLOG

Spiskowa teoria siatkówki, czyli...

MRN69 MRN69 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

takie są skutki niedzielnego cudu nad Szprewą, gdy Polacy upokorzyli Niemców w stolicy IV Rzeszy.

Gdyby nie zagrywka w siatkę niezupełnie aryjskiego Collinsa przy stanie 24:23 dla Niemiec w czwartym secie...

Tak, tak, kto wie...gdyby w 1978 r. Deyna strzelił karnego i Gmoch przywiózłby złoto, to może Gierek zostałby pierwszym prezydentem III RP, a Balcerowicz z Rzeplińskim byliby tylko zgorzkniałymi prelegentami w klubach "Trybuny Ludu"...

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości